Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.
De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Fdbr 1967
een maand geledenSinds lange tijd weer eens mijn favoriete gerecht Ajam Ketjap met bami gehaald. Schijnbaar een nieuwe eigenaar met nieuwe recepten want dit was echt smerig…24 euro zo de vuilnisbak in want de Ajam was naar mijn mening geen kip en de bami was smakeloos en droog..meteen weer de laatste keer geweest.
Johan Sars
5 jaar geledenOnze familie komt hier al vanaf de opening en vandaag hadden wij gereserveerd voor een lopend buffet om 19:00. Het was echt bedroevend leeg, met 2 tafels die klanten hadden. Wat enorm jammer, dat Kwai Wan zo achteruit is gegaan. Smaken verschillen en wij begrijpen dat de soep e.d. een ander smaakje krijgt bij een nieuwe eigenaar, maar het aanbod in het buffet is echt slechter geworden. Ook snappen wij niet dat de bakken niet werden aangevuld. Sluit dan het buffet om 19:00 of eerder. De bediening was daarnaast echt heel slecht. Naast dat de bakken niet werden aangevuld, was er voor een groot deel van de avond niemand te bekennen. En als je dan om bijvoorbeeld om drinken vroeg, dan bleef het stil alsof er werd nagedacht of dat wel mocht. Echt heel raar. Vroeger stonden hier vlotte gasten die om het kwartier aan je tafel stonden of je iets miste of iets wilde drinken. Nu was er een mevrouw die het niet begreep. Inhoudelijk is het buffet ook niet beter geworden. Geen gebakken banaan meer en diverse gerechten zijn vervangen. Naast diverse lege bakken (o.a. Nasi, Babi Pangang) waren er een soort soepballen en er was een enorm zout ketjap gerecht. Zo jammer. De nieuwe eigenaren zijn echt lieve mensen en ik hoop dat ze tijdig het buffet weer goed maken. Helaas was dit voor ons echt de laatste keer. Wij hebben het nu ook meerdere keren geprobeerd, maar het is helaas elke keer slechter geworden. Een ster, omdat de Babi Pangang nog steeds de beste is (als de bak is gevuld). En gelukkig is er nog een Family afhaal menu.
Ioannes Pavo
7 maanden geledenErbarmelijk. Ga er niet eten is mijn advies. Het opgediene eten werd geserveerd zonder schotelverwarmer, dus al heel snel koud. Van buitenaf gezien leek het er binnen aardig uitzien, maar eenmaal binnen leek het meer op een pakhuis, dan op een restaurant. Ik lees in de reviews dat het afhaaleten super lekker is. Het eten zag er inderdaad goed uit, maar het rook er "aangebrand" en dat was niet te zien. We hebben 3 schalen besteld uit een menu voor 2-3 personen en dat werd in etappes gebracht, daarna rijst en bami. De serveerster die er voortreffelijk uitziet begreep de vraag niet of ze schotelwarmers hadden (Dus niet). Wij hadden een normaal bord verwacht, maar het was een dessert bord, klein en ontoereikend voor een tamelijk uitgebreide bestelling. Hoe dan ook het was zwaar onvoldoende en met de wetenschap dat er een goed Chinees restaurant in Hedel is kan ik adviseren: ga rechtsomkeer en rijdt naar Hedel.
Remco “Kees”
2 maanden geledenNieuwe eigenaar denk ik. Je kunt weer binnen eten. Afhaal en restaurant in een ruimte. Niet volledig Nederlandse taal. We gaan het verder nog zien. Is in iedergeval weer open
C.
3 maanden geledenVia social deal een poke bowl besteld. Was gewoon een bak rijst met gefrituurde kip en een paar boontjes. Van 2 sterren naar 1 ster door de reactie van de eigenaar🤣 ik zou geen euro betalen voor die "poke bowl".